förfest deluxe


igårkväll var jag på lyxförfest med tilde, bella och matilda. i en jättemysig lokal på kungsholmen fick alla gäster bli sminkade och hårfixade av make up artister från mariart. när vi kom blev vi bjudna på goda snittar och välkomstdrink, och resten av kvällen kunde man handla billigt i baren. alla intäkter gick oavkortat till kvinnojouren, så det kändes som en bra grej att bidra till. en väldigt bra idé, det var en perfekt förfest.

jag blev nöjd med mitt smink också, förutom att jag fick "arg-ögonbryn" som jag inte riktigt trivdes i...





efteråt gick vi vidare till pure, men där kändes det som att alla var ungefär hälften så gamla som jag så jag gick ganska tidigt. gick förbi lokal på kungsholmen en liten stund (nytt favvoställe! rätt åldersgrupp för mig också) innan jag gick hem och sov. en bra kväll i det stora hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0