fredag!


vad härligt det känns att vakna alldeles utvilad en fredag, och veta att man är ledig ända fram till måndag. det är så ovanligt med en helledig helg för mig, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid...

i och för sig vore det konstigt om jag inte vore utvilad idag efter alla timmars sömn jag fick i natt. jag gick och la mig vid ett igår, vaknade vid 6 och var hungrig så gick upp och åt en liten minifrukost, och sov sen vidare i 6(!) timmar till. jag måste göra något åt det här sovandet, jag sover ju bort mitt liv.
if you snooze you loose heter det ju, och det borde jag nog faktiskt försöka ta till mig lite grann. 

hade i alla fall en trevlig kväll igår i lilla hotellbaren på scandic malmen. det blev till och med tre glas vin.


nu har jag äntligen börjat komma överens med mitt korta hår. så skönt, det känns som att vi har börjat samarbeta riktigt bra. så jag ska nog behålla det ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0