gissa hur mycket...


gissa hur mycket jag tycker om mig själv när jag kommer hem mitt i natten och har en färdiglagad hamburgare som väntar i kylen, bara att värma på. väldigt mycket kan jag säga, ibland älskar jag verkligen att bo med mig själv.

hamburgare och nyponsoppa. en perfekt kombination.



och ballerinakex.



och så ett avsnitt top model till det. men nu får det nog vara slut på det roliga för ikväll. sovtime it is. och imorrn tänker jag sova bort hela dagen igen, men helt utan dåligt samvete.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vilken lyx! Det ska jag tänkta på till nästa gång ;)

2012-03-11 @ 00:08:23
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0