projektdag och myskväll


bella och jag har haft en skön skoldag med lite kodande och mycket muffinsätande. vi träffades vid ett och åkte hem vid fyra. en alldeles lagom lång skoldag med andra ord. och det är perfekt att mina projektkompisar är lika morgontrötta som jag, vi är ett toppenteam.

i kväll har jag varit och tittat på lotta och wasims nya lägenhet. såå fin, och med bästa läget i hela stan. jag är avundsjuk! blev lite sugen på att göra om hemma i min egen lilla vrå också. lite vårstyling skulle nog göra gott, både för lägenheten och för mig själv. efter titten gick vi ner till mysiga bebe och åt en liten minimiddag och drack en varsin kopp te.

sen gick jag hem från s:t eriksplan. i vårjacka och utan mössa och vantar, och med väderappen visandes elva plusgrader. en härlig känsla.


rooibos-te. mitt nya beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0