nu börjar min helg


jobbsöndag avklarad. trodde aldrig det skulle ske!

att festa igår, förlora en timme till sommartiden i natt och jobba i dag visade sig vara en ganska dålig kombination. jag har varit lika trött som vår lilla jobbhund och hade gärna lagt mig bredvid honom på köksbordet och sovit en stund.


sötaste kollegan.

men i stället har jag stått upp i sju timmar och sålt tusen par solglasögon. det märktes verkligen att det var lönehelg. nu är jag så trött i benen och har så ont i fötterna att jag håller på att dö, och jag känner mig så sliten och utarbetad att jag skulle vilja gå i pension. stödstrumpor och bekväma jobbskor står högst upp på min inköpslista från och med nu. 


Kommentarer
Postat av: F

Haha jobbigt men skönt att du orkade hela dagen ändå utan svullna fötter ;-) Kan ju trösta dig med att jobbhelgen är över och nu får du ligga på köksbordet och sova du me hehe. Sist men inte minst du är ju minst lika söt som hunden på bilden fast du vinner ju lätt med dina vackra underbara ögon - me like!



Ger dig en låt du kan få nynna med på hela veckan:

http://www.youtube.com/watch?v=SX4gPaTZdWw



Kram o ha bra början på veckan!

/F

2012-03-26 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0