nymålat


filmen var inget bra (såg i don´t know how she does it), så har roat mig med att måla naglarna och spana på soffklädslar på nätet under tiden.

jag tror att jag har bestämt mig för en ljusgrön soffa. lite otippat för att vara jag, men hela lägenheten kan ju faktiskt inte vara rosa. och ljusgrönt känns perfekt till våren och sommaren. nu behöver jag bara boka in ett efterlängtat ikea-besök. yey, jag längtar redan efter femkronorskaffe och prinsessbakelse!


nymålade naglar. eftersom jag inte haft någon anledning att fixa mig under hela helgen får jag väl vara lite söndagsfin på jobbet i morgon i stället...

hur jag nu ska orka jobba. jag mår fortfarande inget bra. alls. men ett jobbpass tänker jag faktiskt inte missa, hur många ipren det än krävs.

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0