organiserat kaos


i alla fall snart.



jag ställde klockan på åtta i morse för att hinna plugga hela dagen. bra inställning, men det hjälpte dessvärre inte så mycket. datorn gör inte som jag vill och jag har verkligen inte kommit någon vart alls. jag har massa inlämningsuppgifter kvar att göra den här delkursen, och eftersom jag är tidsoptimist tänkte jag hinna göra klart alla i dag (deadline är i dag). men det verkar ju gå lite sådär med det... så typiskt mig.

så nu har jag bytt skoluppgifter mot att inreda lägenhet. inte lika viktigt, men ganska mycket roligare. så här ordningssam blev min vägghylla med mina nya korgar från ikea:



nu ska jag fortsätta med att rensa och städa min smink-byrålåda, och sen ska jag och maja åka en snabbis till nyköping fram och tillbaka. vi ska hämta upp vår favorithund och fika lite med farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0