solglasögonpremiär




så här härligt var det ute. väldigt kallt, men massa sol. underbart! jag rotade fram mina marc jacobs som fortfarande är mina solfavoriter trots att de är flera år gamla nu. att få börja ha med sig solisar i väskan vart man än går är det bästa vårtecknet tycker jag. nu är det ny årstid på riktigt.

nu har jag druckit en kanna presskaffe, sett ett avsnitt desperate housewives och ätit upp mina kärleksmums. jag älskar att leva studentliv och kunna göra lite vad man känner för på dagarna. om jag hade haft råd hade jag lätt pluggat resten av livet.

nu: snabbduscha och fixa mig. en liten mamma anländer snart till storstan för att gå på teprovning med mig och maja. vi ska till esters the- och kaffehandel på söder och få testa olika tesorter och äta scones. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0