teprovning


teprovningen var hur trevlig som helst. esters the- och kaffehandel är stockholms äldsta tebutik, och det är världens mysigaste stämning där inne. även om jag kanske inte är superintresserad av just te var det jätteroligt att lyssna på, och kul att få smaka och känna skillnaden på massa olika sorter. efter provningen fick vi fika med scones, småkakor och valfritt te. slurp!

så nu har jag massa nya tekunskaper att glänsa med framöver. fråga mig vad ni vill och jag kommer kunna svaret.






det var jättemysigt att få träffa mamma en stund också. det blir ju inte så ofta när man bor i olika städer.

nu ska jag sova så att det snabbare blir morgon. torsdagar är nämligen mina favoritdagar. torsdag betyder långfrukost framför ett nytt avsnitt av revenge, och bättre än så kan det inte bli. inte ens lördagskvällar kan slå den där timmen på torsdagsmorgnarna faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0