two pieces of cake




hemma hos mig äts det prinsesstårta och tycks synd om sig själv. jag är sjuk igen. jag orkar inte mer!
(matlusten är det dock inget fel på som ni ser. tur det...)

var hemma hos en klasskompis och tentapluggade lite förut idag. kände mig helt okej när jag åkte hemifrån, men nu efteråt är jag helt förstörd. orkade knappt ens bära hem min matkasse från ica för att jag kände mig så trött och svag. kan i och för sig också ha berott på att jag handlade hem några kilo onyttigheter för mycket... jag borde sluta och försöka bli nyttig igen, men jag kan inte stoppa mig själv. dessutom känns det omotiverande att vara nyttig när jag ändå bara sitter här hemma och inte kan träna.

hej prinsesstårta. hejdå beach 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0