kaffesug och vinkväll nr. 3


vaknade ganska tidigt imorse trots att jag tänkt sova hela dagen, och inte ett dugg bakis. så skönt! hade världens kaffesug, så tänkte ringa maja för att boka in en fika på stan. men sen kom jag på att hon befinner sig i fel stad den här helgen.

inte okej. systrar borde inte få resa bort!

så nu får jag åka in till stan själv istället. jag måste köpa lite tråkiga nödvändiga saker, och eventuellt något nytt i klädväg till ikväll. ikväll är det nämligen dags för den tredje vinkvällen på rad (hmm, undrar hur jag kommer må i morgon..?). vi ska ha jobbmiddag på fondueboden, och om jag inte längtar så mycket efter vinet just nu är jag i alla fall fruktansvärt sugen på maten. fondue kan nog vara det bästa som finns. 

kanske slår jag till på en take away-kaffe från espresso sen också. det kan jag nog vara värd idag.


foto: klas falk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0