vår!


det här underbara vädret gör mig lyckligast i stan. tänk att några plusgrader kan göra så mycket för humöret. nu har jag världens inspiration och känner för att göra om mig själv, fixa om i lägenheten, boka en resa och göra upp sommarplaner.

jag tänker börja redan i morgon.

i år ska jag bota min flygrädsla också har jag tänkt. jag är så ressugen just nu och har massor av länder på min vill resa till-lista. det känns inte okej att en töntig flygfobi ska få hindra det. så nu ska jag verkligen göra allt jag kan för att få bort den. det måste ju gå på något sätt. 



ikväll har jag gått en promenad runt fina skeppsholmen (bra att få lite guidning i sin egen stad ibland, vissa delar har jag verkligen ingen koll på) och sen ätit och druckit kaffe på ett mysigt fik i gamla stan. en bra torsdag.

och i morgon är det fredag. och lön. ännu bättre. gissa om jag kommer vakna med ett leende på läpparna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0