varför bli frisk när man kan vara sjuk..?


kör en favorit i repris och stannar i sängen idag också. förstår inte vad som hänt med mitt immunförsvar, jag brukar ju aldrig bli sjuk annars. och nu när jag inte gör annat än att proppa i mig mediciner, vitaminer och aloe vera borde det ju åtminstone gå åt rätt håll kan man tycka, men icke. jag känner mig nästan mer sjuk idag än i förrgår.

snart, om jag piggnar till lite, ska jag sätta igång och bygga min skolhemsida. vi håller på att lära oss xhtml, och ska skapa en varsin hemsida från grunden. känns lite segt så här i början, men ska ändå bli väldigt kul att lära sig. så vill ni ha hjälp att göra en hemsida kan ni snart fråga mig!

dagens positiva är att det är torsdag, vilket betyder att mina favoritprogram revenge och elsas värld kommer ut på play. trevligt att i alla fall ha något att se fram emot. 


foto: klas falk


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Stackare, hoppas verkligen du kryar på dig! Åh Elsas värld måste jag se :D

2012-03-01 @ 19:48:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0