xhtml-dag


idag har jag för ovanlighetens skull varit i skolan. föreläsning på förmiddagen och kodande på eftermiddagen. och så det här goda lunchen emellan.



matmakarna är verkligen det bästa stället. kanske inte ser så glammigt ut, men allt som kommer därifrån är himmelskt. speciellt kaffet då, men det har jag ju redan berättat. det får mig nästan att längta till skolan de dagar jag inte är där.

nu på kvällen skulle jag egentligen ha gått en långpromenad och passat på att tvätta lite kläder, men istället fastnade jag på stan. jag har fått ett sug efter en ny vårväska, och har nog testat varenda väska i hela stan idag. det är så svårt att bestämma sig när det finns så mycket snyggt!

nu: glass och mer xhtml. önska mig lycka till, för nu börjar det faktiskt bli lite krångligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0