xhtml + linnea = sant


nu börjar jag faktiskt må lite bättre. har lämnat sängen och suttit uppe och börjat bygga lite på min hemsida. efter ganska många svordomar och bilder och länkar som inte ville funka, känns det nu äntligen som att poletten har trillat ner. jag och xhtml har börjat förstå varandra. yey!

som belöning skulle jag unna mig den här godispåsen jag köpte hem igår, men efter att ha stoppat första biten i munnen kände jag att det snarare var en bestraffning. äckligaste godiset ever med en hemsk bismak. vem godkände att det fick börja tillverkas? och hur kan det få stå "gott" på påsen?

besvikelse. 



som tur var hade jag glass hemma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0