början på helgen

 
..har varit väldigt bra.
 
ikeamys med tilde i går. lyxade med köttbullar och två efterrätter och sedan la jag beslag på min efterlängtade golvlampa. med hundra kronors rabatt till på köpet. helt perfekt. nu ska den bara monteras också. heja linnea.
 
fick månadens glossybox med massa bra grejer i. blev så glad när jag såg att den låg i min postbox att jag ropade "ja!" så högt att det ekade i hela trapphuset.
 
mysig middag med c på en italiensk restaurang i gamla stan. fotade bara efterrätten men själva maten var egentligen ännu godare. slurp!
 
i dag har jag jobbat. hallonyoghurten från espresso blev dagens höjdpunkt. ibland får man vara nöjd med det lilla. och jag lyckades faktiskt hålla humöret på topp hela dagen trots liten utskällning av kund och extrem trötthet.
 
nu har jag ensam hemmakväll. har i och för sig inte känt mig så ensam hittills eftersom jag pratat i telefon största delen av tiden, men nu ska jag bara sega ner mig i soffan med en ben & jerry´s som enda sällskap. så skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0