borttappat: humör

 
jag tror jag vaknade på fel sida i morse, för hur mycket jag än har försökt har jag inte riktigt kunna hålla humöret uppe. måste erkänna att jag redan saknar sommarlovet litegrann. det är så skönt att få vara fri.
 
har i alla fall lyckats knåpa ihop ett kort litet nyhetsinslag om en robothandske med bella. vi intervjuade en forskare på kth och fick testa handsken själva, den funkade riktigt bra! =)
 
efteråt åkte jag in till espresso house för att fika med waccis. en kompiskram, två koppar chaite och en hallon & kardemummamuffin var exakt vad jag behövde i dag.
 
 
nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar på rätt sida i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0