ösregn

 
hade världens längsta dag i går med intervjuer, filmande och redigering. bella och jag träffades i skolan vid nio och gick därifrån vid sex. ögonen gick i kors. men ett varsitt färdigt inslag fick vi till i alla fall.
 
videoredigering a la bella och linnea med morotskaka, muffins och godis.
 
efteråt gick fem trötta tjejer på en liten after school på barcelona och åt tapas. tapas, vitlöksbröd och vin - precis vad vi var värda.
 
 
i dag har jag och resten av klassen varit på studiebesök på expressen. det ösregnar ute och jag var sur som en citron över att behöva gå ut i ovädret. men det var kul att få se hur det såg ut på redaktionen. nu ska jag egentligen skriva en rapport om besöket, men tror att jag tar resten av dagen ledigt nu och bara vilar upp mig inför jobbdag och kräftskiva i morgon. efter den här röriga veckan är det nog lika bra att ta det lugnt och unna sig själv att bara vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0