perfekt dag

 
att jag är ledig och att det är soligt sommarväder ute är en kombo som inte inträffar speciellt ofta. men plötsligt händer det som man brukar säga, och i dag var det dags!
 
när jag hade masat mig upp ur sängen i morse och dragit upp mörkläggningsgardinerna möttes jag av detta:
 
sol. jihooo!
 
sen fortsatte jag dagen så här:
 
frukost med härlig utsikt.
 
träning (japp, det hälsosamma livet pågår fortfarande)...
 
... med denna snygga man.
 
och sedan lunch och jordgubbar på en filt i gräset.
 
nöjd tjej!
 
i kväll har jag haft ensam hemmakväll. c jobbar natt och jag har fixat med lite nödvändigheter. lagat mat, färgat håret, städat lite och målat naglarna (och okej, ätit en ben & jerry´s...), så nu är jag förberedd för ännu en jobbhelg i gallerian.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0