sista jobbveckan börjar nu

 
har haft en härlig start på veckan med tre lediga dagar på raken. underbart - så vill jag ha det jämt (och snart kommer det vara så jämt, i alla fall för ett litet tag, för det här är min sista jobbvecka!).
 
bland annat har jag sysselsatt mig med det här:
 
tagit årets första svenska dopp vid kristinebergs klippor. förstår inte att jag väntade så länge - vattnet var inte ens kallt.
 
lillasyster var med, förstås =)
 
och så har jag träffat sara. vi hade inte hunnit ses på flera veckor, så vi slog på stort och firade med en lyx-frödinges och jordgubbar. lovely!
 
förutom det har jag och c lagt vårt första gemensamma lägenhetsbud. känns så spännande. än så länge har det inte hänt så mycket, men vi håller alla tummar vi kan.
 
nu ska jag sova. i morgon är det jobb och efter det, hör och häpna, fest. har knappt gått i högklackat på hela sommaren så nu är det verkligen dags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0