back in school

 
efter tre veckors långledigt hittade jag i dag tillbaka till skolbänken igen. det kändes sådär om jag ska vara ärlig. den här terminen kommer nog bli ganska tung. men jag ska försöka hålla mig positiv och se det från den ljusa sidan. och ta en vecka i taget. i sommar är jag ju förhoppningsvis färdig och kommer aldrig att behöva skriva en c-uppsats igen om jag inte vill.
 
 
om den här skoldagen inte kändes så uppmuntrande har i alla fall helgen varit posistiv. jag har jobbat hehelg men haft det väldigt bra ändå. jättemysig trerätters middag i gamla stan med c i fredags, nyköpingskompisträff med god middag och tårta hemma hos lotta i lördags och oxfilésöndagsmiddag i går. mycket mat med andra ord.
 
lördagstårtan. lovely!
 
nu ska jag försöka tvinga mig bort till gymmet och träna lite för första gången på evigheter. det behövs, min hållning är lika med en potatissäck såg jag när jag skymtade mig själv i speglarna på jobbet. sen ska jag hem till c och mysa framför melodifestivalen från i lördags. tänker inte missa en enda deltävling i år, för maja och jag ska gå på finalen i mars. då gäller det ju att vara insatt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0