denna dagen ett liv

 
.. eller inte.
 
i dag sitter jag hemma och pluggar och har så tråkigt man bara kan ha. eller "pluggar" får jag väl säga om jag ska vara ärlig, för det enda jag gjort de senaste timmarna är att sitta och stirra på datorskärmen och försöka förstå vad som står i vår skitkurslitteratur som är skriven på den svåraste engelska jag någonsin har läst. hade boken varit skriven på svenska hade jag troligtvis förstått lika lite. känner mig helt dum i huvudet och efterbliven när jag försöker läsa, och jag känner mig så stressad. förstår inte hur jag ska klara av att göra alla inlämningsuppgifter den här terminen. för mig hade det nog varit lättare att bestiga mount everest eller gå på lina över ett vattenfall.
 
trots mitt flitiga användade av google översätt går det inte framåt alls... förstår ju inte ens den här meningen på svenska.
 
här är min nya bästa vän i skolan under föreläsningarna i kalla klassrum - en liten värmekudde som jag fick av c. en underbar uppfinning! 
 
nu tar jag en pluggpaus trots att jag inte kommit någon vart i dag. ska duscha, testa min acne killer-ansiktsmask och sedan springa iväg till maxi och handla lite tjejkvällsmat. i kväll kommer nämligen sötnosarna m & b hit. vi har inte setts sedan jag åkte till thai, så det ska bli så mysigt och jag längtar efter dem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0