en gräslig söndag

 
ja, den här dagen kommer jag inte att vilja minnas överhuvudtaget. jag har slitit med skolarbete från imorse fram tills nu och det är fortfarande lika svårt, tråkigt, frustrerande, hemskt...
känns så trist att lägga så mycket tid på något och ändå känns det inte som att det går framåt överhuvudtaget. nu har jag lagt hela min lediga helg på det här och jag är inte färdig på långa vägar.
 
usch vad jag tycker synd om mig själv!
 
och det märktes tydligt när jag var i affären, för jag kom hem med två chokladkakor och två halvliters glassförpackningar. egentligen borde man inte tröstäta, men vid sådana här tillfällen har jag svårt att se att något annat skulle kunna hjälpa.
 
bild från en arg promenad - det enda jag gjort i dag förutom att plugga.
 
nu ser jag verkligen fram emot måndag och en ny vecka. förhoppningsvis kan allt bara bli bättre från och med nu.
 
puss och godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Åh vad jobbigt att du också suttit hela dagen och kvällen - jag med! Var en gräslig uppgift men nu är den äntligen inlämnad ^^ Bara en massa andra hemska uppgifter att se fram emot sen, haha.

Yey, kul! Det var verkligen nice produkter :D
Hoppas du får en awesome helg!
Kram

2013-03-01 @ 23:37:07
URL: http://adaras.se
Postat av: L

Vart har du tagit vägen ?

Svar: har inte riktigt haft tid att blogga, men blir kanske lite mer nu i sommar =)
QuillyQueen

2013-04-05 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0