för att blogga är roligare än att plugga

 
promenaden var inte jätteskön. regn regn regn och slask. var dyngsur och lerig när jag kom tillbaka. men frisk luft fick jag ju i alla fall, och en svag dos dagsljus.
 
 
nu ska jag försöka sova en liten stund. har ju varit vaken sedan fyra i morse så det är nog lika bra om jag ska orka hålla ögonen öppna i kväll. skoluppgifterna jag ligger efter med skjuter jag nog upp tills vidare, de kändes så tunga och jobbiga och nu kan jag ju faktiskt skylla lite på jetlaggen också. de får bli gjorda när de blir gjorda helt enkelt. (helst av sig själva).
 
i kväll ska jag äntligen få träffa c, vi har knappt hunnit setts alls sen jag kom hem. vi ska ha mat- och vinmys och äta massa godis framför någon film. jag längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0