en härlig helg och en kompass

 
dagens bästa inköp - en kompass!
 
nu ska c och jag ha med oss den vart vi än går för att hitta lägenheten med den bästa och mest solsäkra balkongen. det har visat sig att flera mäklare har varit ganska oärliga om när solen kommer fram och försvinner i de lägenheter vi tittat på, så nu tänkte vi kolla upp saken själva.
 
balkongjakten startar här!
 
har haft en jättebra ledig helg. m & b-mys i fredags, och sedan en heldag med c i lördags.
 
 mysfrukost med världens nyttigaste smoothie.
 
lite solande nere vid vattnet.
 
och sedan kräftis hemma hos sara och jocke på kvällen. jätterolig kväll!
 
skön ledig bakisdag i söndags. förstår inte att det kan vara så härligt sommarväder fortfarande, det är helt underbart. vi sprang runt på lägenhetsvisningar, åt indisk lunch och gick sedan hem till maja och åt hembakad äppelpaj. slurp!
 
 ♥
 
i går var jag hos tandläkaren och fick äntligen dra ut min visdomstand. själva utdragandet var väl inte jätteroligt, men nu känns det så skönt att den är borta. kommer inte sakna den det minsta lilla.
 
i går kväll träffade jag lotta och åt världens största soppa på wagamama. och inte bara stor utan också väldigt god.
 
nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna tidigt. i morgon är det nämligen dags att ta tag i skolan på allvar igen, och det känns bäst att vara utvilad inför det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0