världens längsta lördag

 
bella och jag hade intervjuer till vårt projekt tidigt i morse, så jag var tvungen att ställa mitt alarm på klockan sju. inte direkt vad man har lust med en lördagsmorgon. men intervjuerna gick bra och var intressanta, så det ska bli jätteroligt att börja redigera dem nästa vecka.
 
när vi var klara gick jag hem till maja och stannade där nästan hela dagen. jag har målat med vattenfärger och fått majas hemlagade tapas som till och med var godare än i barcelona. potatisomelett är mitt nya bästa.
 
 
nu har jag ensam-myskväll. har mensvärk, tycker synd om mig själv och har köpt en chokladkaka som medicin (som jag nästan har slukat helt), trots att jag stenhårt lovat mig själv att låta bli allt gotte från och med i måndags... jaja, alla regler måste väl få ha ett undantag.
är väldigt sugen på ett glas rödvin till, men i morgon ska jag och c springa fn-loppet och då är det inte läge att vara det minsta lilla bakis.
 
wish me luck!
 
/tjejen som bara sprungit en enda runda på hela sommaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0