en mysig helg


den här veckan avslutades med en ledig helg. så lyxigt! 

i går hade c och jag hyrt bil för att hälsa på våra föräldrar och hämta hem lite saker till lägenheten. förutom en god lunch hos c's föräldrar och en mysig middag hemma med mamma fick vi med oss utemöbler till balkongen, min gamla kaffeservis jag fått av farmor, två mattor och en tavla. nu börjar vår lilla lägis snart se ut som ett riktigt möblerat hem. 

jag passade på att övningsköra lite också när vi ändå hade tillgång till bil. det kändes ganska bra och faktiskt lite, lite roligt. på tisdag har jag bokat in min första körlektion, så då känns det ju bra att åtminstone ha koll på vilken pedal som är koppling, gas och broms.

i dag startade jag förmiddagen med ett yogapass, och sen har jag och anna ätit lunch och haft vinmys ute i solen. så skönt att det börjar gå att sitta utomhus.

lite varmare hade det kunnat få vara, men åh vad lycklig man blir av lite sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0