jag hjärta påsk


jag brukar inte ha turen att vara ledig under långhelger, men plötsligt händer det och i påsk var det min tur. så skönt!

jag har hunnit med en hel massa under de fyra soliga dagarna. bland annat en liten tripp hem till familj och släkt i nyköping.

de här två alltså... så fina!


hos mormor och morfar såg påskriset ut exakt som det gjort varje år sedan jag var liten... mys.

sedan åkte jag hem och hade en liten utekväll med magdis på söndagen. vi hann få lite sol till rosévinet på mälarpaviljongen, men sedan gick vi in i värmen och drack cider på orangeriet och lokal.

årets första utomhusrosè :)

i måndags hade jag, c och maja en skön ledig dag och passade på att sola lite på balkongen. känns som att våren bara svischade förbi – nu är det ju redan sommar! men jag klagar icke.


mina favvos.

har nästan känts lite konstigt att bara vara ledig och helt strunta i plugg och allt annat under flera dagar, men det var nog välbehövligt. har minst sagt haft lite mycket i huvudet och många saker på gång samtidigt sista tiden. nu har jag dock återgått till verkligheten och har startat veckan med ett jobbpass, en skoluppgift, träning och lite annat fix. i morgon har jag körlektion igen, och dessutom risketta på kvällen. kanske närmar sig körkortet litelitegrann trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0