ledighet och hemmafix


nu har jag snart varit "ledig" en hel vecka, och jag njuter verkligen i fulla drag. det är så mysigt att kunna gå runt här hemma och fixa och plocka och lyssna på tvättmaskinen och diskmaskinen, känns som att hemmet verkligen lever. och jag har fått så mycket gjort som annars säkert inte hade blivit av under det närmsta halvåret. 

Jag har:

haft en härlig dag i solen med magdis i söndags.


haft mer tid att umgås med denna fina man. så mysigt!

fått hem mitt körkortstillstånd. ingen återvändo nu!

målat om min byrå alldeles själv. så nöjd (och stolt)!


och köpt ett vitrinskåp till köket. äntligen.

och förutom det har vi köpt en sovrumsmatta och en taklampa till vardagsrummet, och jag har gjort färdigt både en hemtenta och en inlämningsuppgift till skolan. känns så skönt att kunna bocka av massa saker från att göra-listan.

och så har det blivit vår. me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0