mysonsdag, stresstorsdag och långfredag


den här terminen flyger förbi alldeles för snabbt. hade velat stanna i den här mysiga distansplugg-bubblan lite längre, men nu är det redan påsk och över halva tiden har gått. snart är det sommar.

men jag försöker passa på att njuta så länge den varar.

i onsdags hade jag och c en jättemysig dag i solen. vi la undan plugget och gick en långpromenad längs norr mälarstrand, fotade körsbärsträden i kungsträdgården och tog en afternoon tea på tea garden vid odenplan. önskar att alla dagar kunde få vara så...







i går hade jag tvärtom en stressdag. startade dagen med en dubbel körlektion (som gick riktigt bra! kändes som att något föll lite på plats i huvudet. vet inte vad, men det gick lite smidigare att köra i alla fall), sen åkte jag direkt till gallerian och jobbade till 18, och efter det var jag på yoga.

skönt avslut på en lång dag, men var helt slut när jag kom hem.

och i dag har påsken börjat. c jobbar hela dagen, jag är ensam hemma med lite jobb som ska fixas, det är trist väder ute och jag känner redan nu att dagen kommer göra skäl för sitt namn. långfredag. tråkfredag och segfredag hade också kunnat funka. 

snart ska jag gå ut i det gråa för det sista träningspasset innan allt påskgodis. förhoppningsvis ger det lite energi som räcker resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0