och där vände lyckan...



skit också! var tvungen att tänka efter en stund innan det gick upp för mig vad betydde. åååhhh... visserligen hade jag pluggat alldeles för lite och jag tycker att det här med bisatser är alldeles för svårt, men jag hoppades ju ändå... nu måste jag göra omtenta för första gången i mitt liv. precis vad man inte vill lägga tid eller pengar på.

har i alla fall varit på min tredje körlektion i dag. kändes dock inte som att jag riktigt kom framåt i dag, och fastnade flera gånger för att det blev helt tomt i huvudet och jag inte visste om jag skulle koppla, växla, gasa eller bromsa, eller titta framåt eller i någon spegel eller kanske över axeln... det är så mycket att tänka på tycker jag. tror det bästa hade varit om man alltid var två som gemensamt körde bilen, som piloter i ett plan. en kunde växla, gasa och bromsa och den andra hålla koll på trafiken och styra. det hade varit tusen gånger enklare.

ready to drive!

nu: lunchdags, kaffedags och pluggdags. kanske till och med sätter mig på balkongen med kaffet, för i dag är det, hör och häpna, vårväder på riktigt. jihoo!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad snygg du är!

2014-04-14 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0