pms + flygfeber


är på mitt allra sämsta humör i dag. trots att jag ska på semester i morgon, eller kanske just på grund av det, känner jag mig irriterad på allt och alla och allt har gått fel ända sedan i morse. antagligen är det en härlig blandning av flygnerver, pms och irritation över att jag är förkyld. varför blir jag alltid förkyld och får mens just när jag ska ut och resa? det slår verkligen aldrig fel.

c kom hem med rosor som muntra upp-present, och det hjälpte lite grann. nu kan jag i alla fall inte vara irriterad på just honom... :)


hoppas att humöret blir bättre till i morgon. jag ser verkligen fram emot resan egentligen, och det ska bli så spännande att se en ny stad och åka på systeräventyr.

helgen har varit hur bra som helst. i lördags var vi på 30-årsfest hos lotta och hade jättetrevligt, och igår var jag på mälarpaviljongen och firade tilde med en lunch i världens bästa sommarväder. sedan hade c och jag en bakisdag tillsammans. vi premiärsolade på balkongen, åt thaimat och bara segade hela kvällen. sådana dagar är så mysiga.


mot kalas!


balkongmys. du är den bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0