variation med stort v


jag älskar när det händer saker i livet och dagarna inte ser exakt likadana ut. jag vill inte att allt ska kännas för inrutat, helst vill jag gå en ny väg varje dag. och det får jag verkligen just nu – min kalender är full av helt olika saker och det känns så roligt!

i dag har jag haft min första körlektion på alviks trafikskola. var lite nervös när jag satt på t-banan på väg dit, men det var roligt och kändes faktiskt bra. fick till och med köra på en riktig väg det första jag gjorde, innan har jag bara kört på övergivna parkeringsplatser. känner mig taggad nu, och redo för ett nytt projekt :)

nu på kvällen har jag träffat några som läser samma distanskurs som jag för ett litet grupparbete, och sedan har jag pluggat lite mer här hemma. försöker bli färdig med den här delkursen så snabbt det bara går, så jag kan lägga mer tid på körkortet sedan. 

läsa läsa läsa...

och så till sist, det roligaste av allt: maja och jag har bokat en resa till budapest! vi åker om tre veckor och ska bo tre nätter på ett hotell som ser ut att vara så fint så man inte kan tro det är sant. förhoppningsvis har det hunnit bli lite varmt där också så vi kan få en dos sol och vårvärme. jag längtar!



iiih! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0