du och jag

 
fredagskväll igen, och jag är ensam hemma igen. det är så typiskt att man är själv och inte har någon att ringa till när man har tusen saker man bara måste få prata av sig om.
 
är så arg och irriterad men samtidigt jätteglad och förväntansfull, känns som att det händer så mycket nu och jag kan liksom inte bestämma humör. (fast egentligen händer typ ingenting. det är bara i mitt huvud det gör det. men det kan ju vara tillräckligt ibland.)
 
så glad för att jag har dig, som stöttar och peppar mig precis hela tiden. du är verkligen bäst!

nu ska jag äta lite pepparkakor och sedan gå och lägga mig. jag har haft huvudvärk tre dagar i rad och jag förstår verkligen inte vad det beror på. jag brukar aldrig ha ont i huvudet förutom när det är åskväder eller dagen efter, och nu är det ju varken eller.
 
puss och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0