be my valentine


alla hjärtans dag har verkligen blivit stort. för några år sedan brukade jag bara rita in ett litet hjärta i kalendern den fjortonde februari, men nu är rosor, paket, godis och lyxmiddagar snarare standard än undantag. inte mig emot dock, det är lite som en extra julafton och jag älskar ju julen.

att alla firar alla hjärtans dag märktes inte minst när jag och c skulle försöka boka bord på restaurang för ett par veckor sedan och alla ställen redan var fulla. vi bestämde oss för att istället äta trerätters hemma, och vi hade en jättemysig kväll.


lyxchampagnen åkte fram.

och c kom hem med fina rosor trots att vi hade presentförbud (på grund av väldigt dyr mat. att äta hemma är ju faktiskt lika dyrt som att äta ute. plus att man måste laga mat och diska själv!).

förrätt!


❤️

efteråt var vi helt slut och somnade tidigt, det tar på krafterna att ha en egen restaurang. hur mysigt som helst, men nästa år blir det kanske ut och äta ändå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0