juicer och flams


jag har haft en intensiv måndag. först en heldag på måbra och sedan en rolig kväll med anna. vi har varit här hemma och planerat vårt hemliga projekt (som känns så kul och spännande!), ätit massa gotte, druckit lite rödvin och skrattat väldigt mycket. 

dessutom fick jag en sen 30-årspresent - ansiktsmask och cremer från bodyshop. blev så glad!


nu är jag len som persika efter ansiktsmask och nattcreme.

i morgon ska jag intervjua den här kvinnan om juicer och detox. ska bli så roligt eftersom jag och c är så inne på färskpressade juicer nu.



i går fick vi låna den här boken och en råsaftcentrifug av maja. vi började pressa redan igår men det gick sådär, trots över ett kilo frukt och grönt blev det bara några deciliter juice. förhoppningsvis får jag lite pressartips i morgon.

nu ska jag måla mina nedbitna naglar och hoppas att c kommer hem snart så jag kan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0