ny vecka


måndag förmiddag och dags att starta upp en ny vecka. skönt!

sedan sist har jag:

passat lilla sixten. så underbar! men han tog på krafterna och c och jag kände oss som två trötta småbarnsföräldrar efteråt...

fick en varsin semla av lotta som belöning, den första för i år :)



varit på snabbesök i nyköping för att skriva tenta. efteråt hann jag med en mysig långlunch med mamma. själva tentan kändes sådär, håller tummarna allt jag kan nu!

köpt en ny klänning på hm.

haft biomys på söder med m & b. en riktig skitfilm och jag lyckades till och med somna en stund i stolen. men sällskapet och godispåsen vägde förstås upp, så det blev en bra kväll ändå.


i lördags jobbade jag på regeringsgatan (lite roligt med omväxling och en ny butik) och efteråt blev jag utelåst eftersom jag lyckats glömma nycklarna hemma.

varit på majapromenad till äppelviken i går. så skönt med lite frisk luft, sol(!) och motion efter två veckors stillasittande och hemmahäng på grund av influensa och förkylning.


i dag är jag på utflykt till södertörn för att lämna tillbaka några böcker på biblioteket, väldigt försenade så det ska bli så skönt att bli av med dem. äntligen kan jag släppa skolan helt och behöver aldrig mer åka pendeltåg till flemingsberg.

nu ska jag möta upp c för en lunch på odenplan. känns som en bra start på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0