xl-galan


i går kväll blev vi medbjudna på xl-galan i globen av c's kompis. 

var inte så superpeppad innan, men det var verkligen hur roligt som helst! nu är jag både sugen på att börja friidrotta igen (kan man börja med det som trettioåring?) och att börja se friidrott på tv.

så spännande! dessutom fick vi vara med och se när ett världsrekord, ett europarekord och ett arenarekord slogs.

i dag är nog tyvärr inte dagen för att starta min friidrottskarrär, för jag kom hem med världens hosta i går och den var ännu värre nu när jag vaknade i morse. så typiskt. jag har bokat in ett pass cxworx i eftermiddag (mitt nya favvopass - snabbt och effektivt!) men får se om jag känner mig tillräckligt pigg.

som tur är måste man inte vara frisk för att plugga, för det är nämligen vad jag ska sysselsätta mig med de närmsta timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0