bästa måndagen på länge

 
jag trodde att jag skulle ha ångest över att skolan är slut, men det känns faktiskt som att en liten sten har lyft från mitt bröst. nu är jag fri och får bestämma alldeles själv över vad jag vill göra. och inga redovisningar är inplanerade så långt ögat når, haha.
 
den här veckan är jag ledig, i väntan på att nästa termin och min distanskurs ska börja nästa vecka, och det är så skönt. det känns som pausen jag längtat efter hela hösten men aldrig fått. i dag har jag tagit det lugnt och fixat hemma, gått fram och tillbaka till stan för att köpa lampa och väggkrokar, och sedan startat upp mitt nya liv på riktigt med att gå och träna (!). jag slog till på en gratis provvecka på nordic wellness vid odenplan och testade cxworx. det var roligt, men jag känner mig alltid så bortkommen när jag är på ett gym för första gången. som stig helmer ungefär. men jag ska försöka hinna med tre pass till den här veckan, nu när det ändå är utan kostnad.
 
en del av i dag - kaffe och tända ljus.
 
nytt liv del två: förutom att distanskursen startar börjar jag också på en ny praktikplats på måndag. jag ska jobba halvtid med webbredaktören på måbra, och det känns superroligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0