firandet har börjat

 
i går hade jag mitt första lilla 30-årskalas. efter en del velande bestämde jag mig för att inte ha någon stor fest, utan små middagar och fikakalas för några vänner i taget istället. bra för att jag slipper ha presentöppning inför en hel folkmassa, och dessutom får jag bli firad flera gånger. jihooo =)
 
så i går var sara och jocke här och åt middag, och hade med sig förutom en jättefin blombukett också världens bästa present; afternoon tea på grand hotel tillsammans med sara. jag längtar redan ihjäl mig! lyxigt, mysigt och förhoppningsvis väldigt gott ♥
 
 
i dag har jag varit bakis precis hela dagen. kunde inte lämna sängen förrän på eftermiddagen. och detta efter bara två glas bubbel och två glas rödvin. vet inte vad som hände där, kanske är det åldern som börjar ta ut sin rätt. om det är så är det nog lika bra att sluta dricka alkohol, för att må så här efter en middag är det definitivt inte värt. som tur är var jag ledig i dag. vad skulle jag gjort annars egentligen?
 
nu ska jag äta kladdis med c (var så gott i går att jag var tvungen att göra en ny i dag) och sedan gå och lägga mig för att sova bort huvudvärken. i morgon är det min allra sista dag som tjugo-någonting. det känns lite konstigt, tiden går så himla snabbt att det är otäckt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0