hej 2014

 
i går firade vi nytt år hemma hos oss. vi var sju stycken och det blev en jättemysig kväll - ett lagomt nyårsfirande med massor av mat, champagne, fyrverkeritittande från första parkett på balkongen och sällskapsspel efter tolvslaget. i dag är vi nöjda men trötta. precis som det ska vara den första januari.
 
 
hejdå 2013 - mitt och c´s första hela kalenderår ihop. vi både började och avslutade året tillsammans.
 
nu har jag två små dagar kvar på min praktikplats. på fredag åker jag och c till london över helgen med sara och jocke, ska bli så roligt! efter det väntar en sista skolvecka och sedan tar jag examen och fyller 30, allt på samma gång. vad som händer sedan är väldigt ovisst än så länge, och det känns både otäckt och spännande. så önska mig gärna lycka till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0