london, examen och en smula framtidsångest

 
jag startade det nya året med att åka till london med tre favoriter; c, s & j. jag hade bara varit där en gång tidigare, och även om jag gillade london sist blev jag helt förälskad nu. vilken mysig, vacker och underbar stad. det enda minuset var regn varje dag, men det kunde vi stå ut med.
vi shoppade, åt en massa, åkte på obligatorisk buss-sightseeing och strosade runt en kväll i notting hill. nu vill jag åka tillbaka igen, snart. en långhelg är inte tillräckligt, jag vill se mycket mycket mer!
 

sedan kom jag hem och gick mina fyra sista dagar i skolan. i fredags tog jag examen. även om det bara betyder att jag bytt ut skolångesten mot framtidsångest, måste jag säga att det känns himla skönt. mina tre år som student har gått jättefort, men samtidigt har det hänt en massa i mitt liv, och nu känns det verkligen som att det är dags att starta ett nytt kapitel. jag är redo för något nytt, vad det nu än blir.
 
och pendlandet fram och tillbaka till flemingsberg är något jag definitivt inte kommer att sakna!
 
avslutningsbuffé, lite vin med klassisar, hemmafirande med c och fina blommor från familjen. en lång men bra dag.
 
helgen har varit lugn som en filbunke. jag har sovit, hälsat på l & w´s världens sötaste lilla valp, gått promenader och haft hemmamys med maja och c. i morgon är det måndag och det är dags att starta framtiden och ett nytt liv. just nu känns det ändå lite skönt med en nästan tom kalender.
 
och huvudsaken är att jag får vara med dig. då kan det inte bli annat än bra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0