segdag

 
ja, den här dagen har inte varit speciellt upplyftande. jag har haft halvdag på praktiken och hann i och för sig skriva ihop en text om juicer (och inspirerade mig själv - nu vill jag genast inhandla en råsaftcentrifug). 
 
men annars har jag mest frusit (istid både ute och inne) och oroat mig för framtiden. jag har ingen aning om vad det ska bli av mig egentligen. vad vill jag? jag vet verkligen inte, inte alls. och även om jag visste, hur ska jag lyckas få ett jobb? just nu känns allt så svårt.
 
något som är positivt är i alla fall distanskursen jag läser, svenska språket a. när jag väl börjar läsa vill jag inte sluta för att det är så intressant. lite otippat, men roligt.
 
nu ska jag borsta tänderna och krypa ner hos en sovande c.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0