you only live once


i dag har jag gjort något som ligger långt utanför min bekvämlighetszon, och som jag varit nervös för i ett par veckor. nu har jag gjort det och det gick inte riktigt som jag hoppats, men känslan av att ha utmanat mig själv känns så skön! 

i fortsättningen ska jag försöka våga lite mer. vad tjänar man egentligen på att gå runt och vara nervös och oroa sig för vad andra ska tycka om en? nej, absolut ingenting. man lever bara en gång (vad vi vet) och inför döden är vi alla lika. det kan låta larvigt men det är ju faktiskt sant.

livet är så kort och man borde lägga all energi på saker som faktiskt är viktiga på riktigt. sådant som kommer spela roll för en även om ett år, eller flera.

så ska jag försöka tänka. om inte jämt, så åtminstone oftare.

i dag mötte jag upp c efter jobbet och tog en promenad på djurgården. lite molnigt, men väldigt mysigt!

vi hade roligt med rosé... ❤️



...och fotade blommor.

vad underbart det är med sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0