en vecka i bilder

 
en liten sammanfattning av livet de senaste sju dagarna:
 
it´s summer. i love it. och jag älskar kungsholms strand – min gamla mysiga promenadväg.
 
mitt måbra-vik är slut för den här gången och jag blev bortskämd med ännu en lyxig goodiebag min sista dag. jag hade nästan hellre valt att få betalt i produkter istället för lön om jag ska vara ärlig, det är så roligt att få testa massa nytt som man antagligen inte hade kommit på att köpa själv.
 
bland annat fick jag den här ansiktsmasken som är alldeles underbar. kände mig genast som tio år yngre i hyn =)


fredag: grillkväll i bromma med s, j & c.
 
och lördag: lotta-eftermiddag med afternoon tea på hotel diplomat. slurp! 


och ännu mer slurp: smaka på stockholm-kväll i kungsan med mina två favvos.
 
i måndags lyxade vi med tvårätters och vin på ikea...


hittade nästan inget av det vi kom dit för att handla, men bara mjukglassen gjorde besöket värt.
 
och sist men inte minst... en grillkväll på djurgården med tre gamla klassisar. underbart väder och så roligt att ses igen.

kort sagt – en väldigt bra vecka. och härligt sommarväder nästan varje dag. känner att jag kan njuta så mycket mer av min fritid nu när jag är färdig med skolan. det är ingenting som hänger över en längre, som man borde göra istället för att bara vara. det är så skönt, jag hade nästan glömt hur det kändes att leva utan pluggmåsten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0