godmorgon midsommar!


veckan har flutit på med jobb, övninskörande och mysiga kvällar. kallt och tråkigt väder, men jag känner ändå lite sommarlycka.

blodgrape – min nya fruktfavorit. slurp!


i onsdags hade jag och anna tapas- och sangriamys.


och i går skyltade jag om på jobbet. så nöjd och stolt att jag var tvungen att ta en bild :)

sen mötte jag upp m & b på ciao ciao för pizza och vin. jag ❤️ kompiskvällar.

och i dag firar jag att det är min första lediga dag på länge länge. och att det är midsommar förstås.  jag vaknade upp redan vid sju när c kom hem från nattjobb, och kunde inte somna om efter det. så nu har jag redan ätit lånfrukost, tvättat två maskiner tvätt och storstädat köket. nu ska jag duscha, måla naglar och välja varma midsommarkläder, och sen möta upp maja och sara för midsommarlunch i bromma. mys!


i dag är all alkohol rosa. är det midsommar så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0