lyxhelg


jag har varit ledig hela helgen och det har varit så himla skönt! äntligen har det varit min tur att få sova ut och njuta av solen.

i lördags var jag på brunch och spa på clarion med m och b. så mysigt att få umgås hela dagen, och bara vara lediga och lyxa.


i går hade maja och jag systerdag och sågs redan vid frukost. sen gick vi hela vägen till djurgården och tillbaka (och stannade och åt pizza på vägen...). lovely day!






nu startar jag den nya veckan med sovmorgon. jag jobbar på synsam i dag och börjar inte förrän tolv. sedan har jag mina tre sista måbra-dagar för den här perioden (veckorna går så snabbt!) och sen är jag långledig nästa helg också. just nu klagar jag verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0