när alla andra går på semester....


..börjar jag jobba. och det kommer jag göra precis hela sommaren, ända fram till den 15 augusti närmare bestämt. men det känns bra och spännande.

redan nu i julinumret har jag en liten artikel ute i tidningen. så roligt att se sitt namn i tryck :)


c jobbar natt och jag har planerat in en ensam hemmakväll. känns så tomt och trist här hemma, men jag ska försöka utnyttja min egentid till att plugga lite körkortsteori. jag måste komma ifatt med den om det någonsin ska hamna något rosa litet plastkort i min portmonnä. jag längtar verkligen tills jag är färdig. jag älskar att ha små projekt, men just körkortsprojektet kommer jag inte att sakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0