träningsvärk och balkongfix

 
har precis slagit upp mina sömniga ögon och insett att jag är drabbad av träningsvärken from hell. i går bröt jag en månads träningsvila (som berodde på tidsbrist och förkylning. och om man frågar c, kanske lite lathet...) med ett stenhårt pass bodypump. blev andfådd bara av tiominuterspromenaden till gymmet, så det säger väl lite om vilken form jag var i...
 
men nu ska jag försöka strunta i träningsvärken och börja göra mig i ordning för dagens utflykt. jag, c och maja ska snart hoppa in i vår lilla hyrbil och åka på nyköpingsäventyr. vi ska fira kusin sara som tar studenten i dag, släktens sista student. ska bli mysigt! håller tummarna bara för att regnet håller sig undan.
 
förresten har vi äntligen börjat fixa och inreda vår balkong. det är ett ganska stort projekt så troligtvis kommer den inte bli helt färdig den här säsongen, men nu i veckan klädde vi in hela räcket med bambu (som vi släpade hem på bussen och t-banan i hundragradig värme i tisdags... fy för att inte ha bil ibland!) och det känns som ett framsteg. nu återstår bara möbler, ett träd, krukor, växter, parasoll och lite annat.
 
min egen handyman.
 

ett första steg mot mysig balkong! ser fram emot sommaren här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0