8 mars och vår!


hej underbara lediga dag!

jag har haft sovmorgon (vaknade ändå per automatik upp 07.20, men i alla fall) och njutit av en långfrukost med c.

testade ett nytt juicerecept – oh my ginger. 4 äpplen, två citroner och ingefära. sur men supergod.

c och jag är fortfarande inne i en juicepressarperiod. det är så gott och känns så nyttigt och fräscht. kanske dags att köpa en egen råsaftcentrifug. nu använder vi den vi har fått låna av maja.

nu är c iväg på plugg och jag är bara hemma och är lycklig över min ledighet. jag har försökt fixa med mitt och annas lilla projekt, tvättat, pluggat lite grann (ok, jag är visst inte helt ledig när allt kommer omkring...) och läst massa 8:e mars-krönikor. 

ett tag var det lä på vår balkong så jag tog på mig ett par solisar, gick ut och satte mig i solen en stund och målade naglarna. jag älskar vår balkong. tror inte att vi själva förstår hur underbart det kommer bli att ha den i sommar. att kunna sitta ute och äta, grilla och ligga och sola. Jag längtar!

plugg och nagelfix i solen. nu är det verkligen vår.

nagelgrejerna hade jag lyckan att få av min praktikplats i går. jag som älskar presenter blev överlycklig när jag hittade den här boxen på mitt skrivbord på morgonen.


som en oväntad glossybox, men med bättre innehåll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0